Wydarzenia w Turystyce

15 miliardów czytelników na świecie

W czasie lockdownu partnerzy niemieckiego sektora turystycznego mogą uczestniczyć w działaniach prasowych i PR-owych o łącznym zasięgu około 15 miliardów czytelników na świecie.

W czasie lockdownu partnerzy niemieckiego sektora turystycznego mogą uczestniczyć w działaniach prasowych i PR-owych o łącznym zasięgu około 15 miliardów czytelników na świecie.

Sieć 31 zagranicznych przedstawicielstw Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT)  utrzymuje kontakt z około 10 000 tytułami mediów online i offline na ponad 50 rynkach.

– Ukierunkowane informacje i świetne kontakty w mediach mają zasadnicze znaczenie dla budowania zaufania wśród partnerów handlowych i konsumentów – do podróży do Niemiec oraz skutecznego ożywienia ruchu turystycznego po zniesieniu ograniczeń – wyjaśnia Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.  – Szczególnie małe i średnie przedsiębiorstwa muszą się dziś wyraźnie pozycjonować, aby przetrwać rosnącą konkurencję. Dzięki możliwości uczestnictwa w naszych działaniach mają dostęp do szerokiej gamy narzędzi komunikacyjnych i mogą z nich korzystać.

250. rocznica urodzin Beethovena
Podczas lockdown przedstawicielstwa DZT w Austrii, Wielkiej Brytanii, USA i w Kanadzie zrealizowały wydarzenia online dla mediów. W drugiej połowie 2020 roku DZT przygotowuje konferencje prasowe, webinaria i spotkania turystyczne na pozostałych rynkach źródłowych. W planach są internetowe konferencje prasowe w Chinach i Singapurze, a także w Belgii i Luksemburgu.

Klasyczne konferencje jesienią
Klasyczne konferencje prasowe zaplanowano na jesień w Rosji, we Francji, na Bałkanach, w Kanadzie, Korei Południowej, w państwach Zatoki Perskiej i w Indiach. Działania PR-owe zostaną skoordynowane z restartem kampanii 250. rocznicy urodzin Beethovena na wybranych rynkach.

Marzenia stają się rzeczywistością
Działania PR-owe wspierają globalną kampanię pod hasłem „Germany – Dreams Become Reality” (Niemcy – marzenia stają się rzeczywistością). Ich celem jest uruchomienie programu naprawczego wstrzymanych kampanii promocyjnych, w tym kampanii promującej turystykę aktywną #WanderlustGermany.

Uzdrowiska
Na rok 2021, DZT planuje szereg działań prasowych i PR-owych dla kampanii „German.Spa.Tradition”, która związana jest z jubileuszem 200. urodzin Sebastiana Kneippa i dotyczy ponad 350 znakomitych niemieckich uzdrowisk. Równolegle rozpoczniemy kampanię „German.Urban.Culture”, która tym razem nie skoncentruje się na metropoliach, ale na bogactwie kulturowym mniejszych miast.

Wjazd z Polski do Niemiec bez ograniczeń

Władze niemieckie nie prowadzą kontroli granicznej przy wjeździe z Polski. Obowiązuje jednak zalecenie o niepodejmowaniu podróży w sprawach innych niż konieczne. Obywatele polscy, którzy podróżują tranzytem przez Niemcy do innego kraju, powinni się upewnić, że mogą wjechać do następnego kraju.

https://www.gov.pl/web/dyplomacja/niemcy

Więcej na: https://www.germany.travel/de/trade/trade-home/trade.html

O autorze

Alicja Micuła

Przewodniczka świętokrzyska, pilotka wycieczek, dziennikarka. Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Podróżników Globtroter.