Biura Podróży

Itaka: oferta sezon LATO 22 już w sprzedaży

Itaka: ofert sezon Lato 22

ITAKA rozpoczęła promocyjną sprzedaż oferty sezon LATO 22. Na start biuro podróży przygotowało 29 samolotowych kierunków wypoczynkowych z blisko 500 hotelami, ponad 200 programów wycieczek objazdowych i kierunki na dojazd własny. Promocyjna sprzedaż potrwa do 30 listopada 2021 r.

-Stawiamy na stosunek jakości do ceny, kierunki na których możemy zagwarantować klientowi najwyższe standardy wypoczynku, ofertę adresowaną do konkretnego klienta – mówi Piotr Henicz, wiceprezes zarządu Biura Podróży ITAKA. – Rozwijamy nowe technologie, w tym aplikację mobilną ITAKA dedykowaną m.in. podniesieniu standardu obsługi naszych Klientów podczas wakacji. Niestandardowe długości pobytu, większy dostęp do produktu objętego pakietowaniem dynamicznym to kolejne atuty oferty LATO 22 – dodaje. Zapowiada, że to pierwsza część oferty. Sukcesywnie będą wprowadzane kolejne destynacje, hotele i wycieczki.

Oferta sezon Lato 22

Jak co roku klienci ITAKI mogą spędzić sezon Lato 22 na wakacjach: w Grecji, z wysokiej jakości hotelami all inclusive w najpopularniejszych kurortach na: Krecie, Rodos, Zakynthos, Kos, Thassos i Chalkidiki. Turcja jest reprezentowana przez najsłynniejsze miejsca wakacyjne i najlepsze plaże: Alanya, Side, Kusadasi, Kemer, Belek, Antalya, Bodrum, Finike i Didyma.

Tradycyjnie przygotowano wiele propozycji do Hiszpanii z Wyspami Kanaryjskimi, kolejnym mocnym kierunkiem ITAKI. Unikalna oferta czeka na klientów na portugalskiej Maderze, cieszącej się popularnością przez cały rok.

Nowości hotelowe czekają także w Albanii – hicie tegorocznego lata.

Na egzotyczne podróże ITAKA zaprasza na: Zanzibar, Malediwy, Dominikanę, Wyspy Zielonego Przylądka i Madagaskar. Biuro Podróży obserwuje wyraźny trend, który pokazuje, że są to ulubione kierunki wakacyjne. W pierwszej odsłonie oferty sezon LATO 22 są także: Egipt, Tunezja, Bułgaria i Włochy.

Produkty adresowane do konkretnego klienta

Wyjątkowe miejsce w wakacyjnym portfolio ITAKI zajmuje : Kluby Przyjaciół ITAKI i ItaKarma. Kluby Przyjaciół ITAKI, obchodzące tego roku 10. rocznicę, to oferta rodzinnego wypoczynku w wyselekcjonowanych hotelach, których na sezon LATO 22 będzie 33.

– Współpraca z Energylandią, której bohaterowie bawią najmłodszych turystów z Polski wniosła nie tylko dużo radości dla dzieciaków, ale także duży wzrost zainteresowania hotelami klubowymi, co przyczyniło się także do sukcesu komercyjnego tego segmentu produktu – mówi wiceprezes Piotr Hanicz. Zapowiada, że po udanym debiucie ItaKarmy, ekskluzywnej formuły klubowej adresowanej do osób dorosłych, jest planowanych 15 hoteli w 12 destynacjach.

Itaka dla pasjonatów zwiedzania
Biuro Podróży ITAKA przygotowało dla pasjonatów zwiedzania prawie 200 autorskich wycieczek objazdowych do najciekawszych zakątków świata. W ofercie znalazły się między innymi trasy objazdowe realizowane przelotami charterowymi do Grecji i Turcji, które połączyć można z wczasami, rejsy po Nilu, a także programy z cyklu „Wakacje pod palmami” – egzotyczne podróże do najodleglejszych zakątków świata, „Jadę na plażę” – wycieczki autokarowe, zwiedzanie i odpoczynek na południu Europy, „Lecę nad morze” – wycieczki oparte na przelotach liniowych do destynacji europejskich.
Wakacje z dojazdem własnym
Itaka oferuje także w ofercie sezon Lato 22 wakacje z dojazdem własnym. Wśród destynacji są tu: Grecja, Macedonia i Czarnogóra, a już wkrótce Chorwacja, Słowenia i Czechy. W sprzedaży są także pierwsze hotele w Polsce, których finalnie będzie ok. 150. Odpowiedzią na rosnące zainteresowanie hotelami z przelotem dostępnym w ramach pakietowania dynamicznego rośnie liczba tego rodzaju produktu.

Promocyjna sprzedaż oferty sezon Lato 22

Promocyjna sprzedaż oferty Biura Podróży Itaka potrwa tylko do 30 listopada 2021: PAKIET 22 na LATO 22 gratis: Multi Zmiana 22        Rezygnacja 22, Płatność 22, Gwarancja Najniższej Ceny, plus: 15% zaliczki, dzieci 2+2 świadczenia hotelowe gratis w wybranych hotelach, 50% zniżki dla dziecka w wybranych hotelach, zniżki do 47%, dla pierwszych 2200 dzieciaków w wieku 2-12 lat bilet do ENERGYLANDII za 1 PLN (dot. oferty Klubów Przyjaciół ITAKI), 3% zniżki dla Stałych Klientów, 8% zniżki na wycieczki lokalne SeePlaces, imprezy oparte na przelotach rejsowych – zmiany do końca lutego bez opłat (nie dotyczy pakietów dynamicznych), Ubezpieczenie Simple z zakresem rozszerzonym o COVID-19.

O autorze

Ewa Ploplis

Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Przez wiele lat pracowała w największych redakcjach w kraju m.in. w: Polskiej Agencji Prasowej. Współpracowała z redakcjami m.in.: Życie Handlowe, Życie Gospodarcze, Magazyn Fakty, VIP i Polska Gazeta Turystyczna. Właścicielka i redaktor naczelna Medialnej Agencji Informacyjnej EPO. Z zamiłowania podróżniczka, fotoreporter, producent filmów.