Itaka zawiesiła wyjazdy z powodu koronawirusa (Covid-19). Wstrzymanie wyjazdów nastąpiło ze skutkiem natychmiastowym i ma potrwać do 15 kwietnia 2020.
Itaka zawiesiła wyjazdy z powodu stanu zagrożenia epidemicznego, decyzji przywrócenia granic na 10 dni z możliwością przedłużenia i wstrzymania międzynarodowego ruchu lotniczego.
– Wszyscy klienci, którzy mają zarezerwowany wyjazd w tym okresie zostaną powiadomieni o zawieszeniu wyjazdów przez pracowników punktów sprzedaży, gdzie dokonano rezerwacji – informuje Piotr Henicz, wiceprezes zarządu BP Nowa Itaka Sp. z o.o.
Wszyscy klienci BP Itaka przebywający aktualnie za granicą za pośrednictwem biura mają zagwarantowane powroty do kraju. W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego polscy obywatele po przekroczeniu granicy mają być skierowani na domową 14-dniową kwarantannę lub w inne miejsce wskazane przez służby graniczne, jeśli osoba wracająca nie wskaże swojego miejsca zamieszkania jako miejsca, w którym może odbyć kwarantannę. Szczegółowe informacje osoby wracające otrzymają w miejscach przylotu do kraju.
Z powodu, że Itaka zawiesiła wyjazdy ze skutkiem natychmiastowym, prosi swoich klientów o kontakt z punktami sprzedaży. Ma to usprawnić proces zmiany zarezerwowanych wyjazdów i jest konieczne w celu dopełnienia niezbędnych formalności i ewentualnej konsultacji w sprawie zmiany terminu lub kierunku wyjazdu. Kontakt z biurem możliwy jest poprzez: infolinię: 801 066 777 lub dla telefonów komórkowych 77 4476777 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8,00 do 22,00 i w sobotę w godzinach od 9,00 do 20,00. Można też skontaktować się mailowo: sklep@itaka.pl.