Wydarzenia w Turystyce

NIEMCY:„MARZENIA STAJĄ SIĘ RZECZYWISTOŚCIĄ”

Po ponownym otwarciu granic, które nastąpiło w większości krajów europejskich, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczęła kampanię „Germany – Dreams Become Reality” (Niemcy – marzenia stają się rzeczywistością). Po trzech miesiącach izolacji ludzi (lockdownu) w Europie, DZT znów zaprasza do spędzenia letnich wakacji w Niemczech.

„Tą kampanią wprowadzamy silny impuls na nasze europejskie rynki uwzględniając przywrócenie swobody podróżowania w Europie. Turyści, po doświadczeniach pandemii, mają inne niż wcześniej wymagania co do jakości, wartości i zrównoważonego rozwoju” – komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT. Podstrona kampanii „Germany – Dreams Become Reality” działa jako platforma informacyjna.
Strona inspiruje zdjęciami i tekstami, prezentując atrakcje turystyczne położone poza utartymi szlakami, zamki i pałace, szlaki piesze i rowerowe, ciekawostki kulinarne oraz najpiękniejsze turystyczne trasy samochodowe po Niemczech. W ramach kampanii przewidziano reklamę internetową, newslettery i aktywność w mediach społecznościowych.
Wszystkie elementy kampanii powiązane zostały wspólnym hasztagiem #GermanyAwaitsYou. Na kanale Youtube oraz na podstronie DZT znajdzie się też krótki film stworzony na potrzeby kampanii i obrazujący bogatą i różnorodną ofertą turystyczną Niemiec, www.germany.travel. W drugiej połowie roku będą kontynuowane działania marketingowe skierowane do klientów indywidualnych.
Ponadto partnerzy z branży międzynarodowych usług turystycznych, szczególnie zainteresowani podróżami do Niemiec, na bieżąco informowani są o aktualnym stanie pandemii, działalności DZT, zaś partnerzy lokalni o obecnej sytuacji na 15 najważniejszych rynkach. Informacje te znajdują się stronie branżowej przeznaczonej dla biur podróży.

O autorze

Grzegorz Micuła

Dziennikarz, podróżnik, fotograf, przewodnik i licencjonowany pilot wycieczek. Autor ponad trzydziestu przewodników m.in. po Cyprze, Balearach, Szwecji, Tunezji, Wilnie, Ukrainie i Polsce. Pracował m.in. dla miesięczników Poznaj Świat, Podróże, Voyage, Obieżyświat, VIP, Kaleidoscope, Magazyn All Inclusive.