Transport

Pasażerowie SIA połączą się ze Star Alliance

Singapore Airlines (SIA) wprowadzają cyfrową wersję usługi połączeń Star Alliance.

Singapore Airlines (SIA) wprowadzają cyfrową wersję usługi połączeń Star Alliance.

Star Alliance Connection ułatwi pasażerom transferowym przesiadki między dedykowanymi przewoźnikami lotniczymi Sojuszu STAR ALLIANCE na głównych lotniskach.

Optymalna trasa

Cyfrowa wersja usługi Star Alliance Connection zapewnia zaktualizowane informacje o transferze oraz pokazuje odległość, optymalną trasę i czas przejścia do bramki odlotu danego rejsu linii lotniczej.

W przypadku połączeń transferowych z minimalnym czasem na przesiadkę na ekranie telefonu komórkowego pasażera pojawia się obraz czerwonej karty EXPRESS CONNECTION, który umożliwia przyspieszone przejście przez określone punkty kontrolne oraz skorzystanie z przejść priorytetowych w terminalach pasażerskich.

Szybko i szybciej

Cyfrowa wersja Star Alliance Connection zapewnia zaktualizowane informacje o transferze i intuicyjne usługi nawigacyjne za pośrednictwem smartfona na głównych lotniskach centralnych. Informacje obejmują optymalną trasę od przyjazdu do bramki odlotu, a także odległość i czas potrzebny na dotarcie tam. W przypadkach krytycznych pasażerowie otrzymują cyfrową kartę ekspresowego połączenia, która umożliwia przyspieszone przejście przez określone punkty kontrolne.

Star Alliance przyjął technologię Airline Accelerator firmy Living Map, brytyjskiego specjalisty od cyfrowej lokalizacji i mapowania.

Android pierwszy

Jako pierwsi skorzystają z aplikacji pasażerowie na Terminalu 2 lotniska Heathrow w Londynie (LHR). Łącząc się w terminalu z innymi liniami lotniczymi należącymi do Star Alliance będą mieli dostęp do map lotniska za pośrednictwem aplikacji mobilnej SingaporeAir. Użytkownicy Androida otrzymają tę usługę jako pierwsi.

Wiceprezes wykonawczy SIA ds. Handlowych, Lee Lik Hsin, powiedział:

„Uruchomienie usługi połączenia w aplikacji mobilnej SingaporeAir we współpracy ze Star Alliance jest częścią naszych starań o wykorzystanie technologii cyfrowych w celu zapewnienia bardziej płynnej podróży. Jako wiodąca cyfrowa linia lotnicza na świecie, będziemy nadal znajdować innowacyjne sposoby zwiększania komfortu naszych klientów i wspierania ich zmieniających się potrzeb. ”


Christian Draeger, wiceprezes ds. Obsługi klienta w Star Alliance, powiedział:

„Wiemy, że nawigacja po dużych, nieznanych lotniskach podczas przesiadania się z jednego lotu na drugi może być czasami trudna, zwłaszcza gdy nieoczekiwane opóźnienia mają wpływ na czas połączeń. Usługa cyfrowego połączenia ma na celu zapewnienie podróżnym łatwych i intuicyjnych wskazówek na wyciągnięcie ręki, dzięki czemu przesyłanie danych jest płynne i teraz bezdotykowe. Cieszymy się, że wraz z liniami lotniczymi Singapore Airlines, będącymi członkami sojuszu, wprowadzamy tę nowość w naszym produkcie, a ponieważ witamy pasażerów z powrotem na pokładzie samolotu, z niecierpliwością czekamy na rozszerzenie ulepszeń w naszych głównych węzłach przesiadkowych.”

O autorze

Alicja Micuła

Przewodniczka świętokrzyska, pilotka wycieczek, dziennikarka. Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Podróżników Globtroter.