Transport

Wizz Air automatyzuje zwroty za bilety

wizz air

Wizz Air automatyzuje zwroty za odwołane loty spowodowane pandemią koronawirusa. Pozwoli to usprawnić obsługę ponad 100 razy więcej otrzymywanych codziennie anulowań.

Linia Wizz Air ogłosiła dzisiaj (17 marca), że w wyniku znacznej liczby odwołanych lotów spowodowanych ograniczeniami podróży mającymi na celu powstrzymanie rozprzestrzeniania się pandemii koronawirusa, został zautomatyzowany proces zwrotu 120% pierwotnej ceny rezerwacji w środkach WIZZ na konta WIZZ dla klientów indywidualnych. 

Wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online. Pozwoli to usprawnić obsługę ponad 100 razy więcej otrzymywanych codziennie anulowań. Przewoźnik zapewnia, że nawet jeśli potrwa to dłużej niż zwykle, wszelkie roszczenia zostaną rozpatrzone, a klienci otrzymają zwrot kosztów po odwołanym lotach.

Z powodu prowadzenia prac nad automatyzacją procesu zwrotu pieniędzy dla biur podróży, Wizz Air prosi biura o kontakt z telecentrum.

Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.

O autorze

Magdalena Pinkwart

Dziennikarka turystyczna, współpracuje m.in. z magazynami National Geographic Traveler, Kaleidoscope, Harpers Bazaar. Autorka przewodników wydanych przez National Geographic. Laureatka Nagrody Magellana. Licencjonowana pilotka i przewodniczka. Komentatorka radia i TV w dziedzinie turystyki.