Strona główna » Join UP! Polska inwestuje w sprzedaż stacjonarną.

Join UP! Polska inwestuje w sprzedaż stacjonarną.

Grzegorz Micuła
2 minuty czytania

Dwa nowe salony podróży Join UP! Polska powstały w centrach handlowych – Avenidzie w Poznaniu i Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu.

Od samego początku deklarowaliśmy, że rozwój własnej sieci salonów podróży będzie jednym z filarów naszej obecności w Polsce. Otwarcia w Poznaniu i Wrocławiu są dowodem, że tę strategię realizujemy konsekwentnie. Fizyczna obecność w prestiżowych centrach handlowych daje klientom łatwy dostęp do naszych usług, buduje rozpoznawalność marki i realnie wspiera partnerów agencyjnych, którzy korzystają na wzroście świadomości Join UP! Polska wśród podróżnych – powiedział Rafał Kamiński, Country Retail Sales Development Manager Join UP! Polska.

Według danych Polskiej Izby Turystyki, blisko 60% klientów wciąż preferuje zakup wakacji w biurach stacjonarnych, szczególnie przy rezerwacjach rodzinnych i wyjazdach wysokobudżetowych. W turystyce, gdzie decyzja wiąże się często z dużym wydatkiem i oczekiwaniem bezpieczeństwa, kontakt bezpośredni z doradcą odgrywa kluczową rolę.

Obecność w centrach handlowych, wzmacnia także rozpoznawalność marki. Badania konsumenckie pokazują, że kontakt z marką w przestrzeni fizycznej znacząco zwiększa zaufanie do niej i ułatwia proces decyzyjny w kanale online. Dla partnerów agencyjnych oznacza to, że Join UP! Polska staje się marką coraz bardziej oczywistą dla klientów końcowych.

Od wejścia na rynek w 2022 roku Join UP! Polska nawiązał współpracę z ponad 1 800 agentami i biurami podróży w całym kraju. Od wiosny 2025 firma otwarła pięć nowych salonów podróży: w Warszawie (Galeria Północna i Promenada), w Katowicach (Libero) oraz najnowsze: we Wrocławiu (Galeria Dominikańska) a w Poznaniu (Avenida).
Równolegle Join UP! Polska poszerza wachlarz dostępnych z Polski kierunków wakacyjnych, w sprzedaży znajdują się ulubione przez polskich turystów kraje i regiony – od Riwiery Tureckiej, przez Egipt (Al Alamein, Hurghada, Sharm El Sheikh, Marsa Alam), Albanię, Cypr, Czarnogórę, Hiszpanię (Teneryfa, Fuerteventura), Grecję (Kreta), Tunezję (kontynent i Djerba), Bułgarię czy Portugalię (Madera).

Tegoroczną nowością jest Wietnam i egzotyczna wyspa Phu Quoc – miejsce, które łączy rajskie plaże, lokalną kuchnię i autentyczną atmosferę Azji. To propozycja dla podróżnych szukających nowych doznań i nieodkrytych jeszcze szlaków.

fot: materiały prasowe

You may also like

Zostaw komentarz