Strona główna » JLK Travel Market International: udane spotkanie branży turystycznej

JLK Travel Market International: udane spotkanie branży turystycznej

Grzegorz Micuła
6 minuty czytania

W warszawskim hotelu Royal Tulip odbyło się spotkanie JLK Travel Market International – prezentacje i workshop B2B, przedstawicieli polskiej branży turystycznej z firmami turystycznymi z kilku krajów europejskich, zorganizowane przez włoską firmę JLK® International www.jlkinternational.com, przy współpracy z Turystyczną Organizację Otwartą oraz All-Inclusive www.all-inclusive.com.pl.

Uczestników warsztatów powitali: Katja Puretti założycielka i Prezes JLK® International, które specjalizuje się w planowaniu, realizacji, zarządzaniu i promocji wydarzeń w turystyce, takich jak m.in. warsztaty turystyczne w głównych strategicznych miastach świata oraz wirtualnie Michał Domański prezes ALL-Inclusive Magazine.

Również wirtualnie w warsztatach uczestniczył Fabio Congedo z Pulia Travel Agency www.instagram.com/pugliatravelagency/ organizującej wycieczki po Apulii, regionie położonego na południu Italii na samym “obcasie” włoskiego buta. Region ten, mniej znany niż bliższe Polsce miasta i regiony jak Wenecja, Toskania, Lacjum, Rzym, Neapol czy Kampania jest także niezwykle ciekawy turystycznie – są tu takie miasta jak Bari, Lecce czy Alberobello w Krainie Trulli czy nawiedzane przez pielgrzymki San Giovani Rotondo. W warszawskich warsztatach wzięło udział kilka firm turystycznych (hoteli) z Apulii: Le Dune Suite Hotel w Porto Cezareo (Salento) https://www.ledunesuitehotel.it/, Relais San Martino – Albergo della Felicita (RIA Hotels) relaissanmartino.com/ pierwszy hotel szczęścia we Włoszech oraz grupa CDS Hotels https://cdshotels.it/, hotele i wioski wakacyjne w Apulii i na Sycylii, które przedstawiła i reprezentowała Alina Dybaś. Agnieszka Chmist z DMC Unlimited Travel Sardinia interesująco opowiadała o tej włoskiej wyspie gdzie polscy turyści przyjeżdżają zarówno na wypoczynek, jak również i na pielgrzymki.

O europejskich wyspach mówiła także Isabel Vera Prezydent Eurinsula oraz założycielka projektu Islas del Mar www.islasdelmar.com. EURINSULA to stowarzyszenie, którego celem jest tworzenie współpracy między wyspami Europy takimi jak m.in. Wyspy Kanaryjskie, Madera i Azory na Atlantyku a na Morzu Śródziemnym Baleary, Sardynia i Korsyka, Sycylia, Malta, Cypr i Kreta. Islas del Mar to projekt, którego celem jest tworzenie i promowanie tych wysp poprzez turystykę kulturową poznawanie historii, tradycji, kultury, archeologii. Jako „Ambasador Wysp Europy” Isabel Vera organizuje I Forum Międzykulturowe Wysp Europy na Sardynii w dniach 18-19 maja 2023 r.

Ofertę biura Lithuanian Tours www.lithuaniantours.com przedstawił Paweł Jegliński w interesującej prezentacji dotyczącej poza Litwą także Estonii i Łotwy. Firma ma różnorodną gamę wycieczek po tych krajach.

Andrzej Kawałek z RateHawk https://www.ratehawk.com/lp/pl/ prezentował swoją platformę do rezerwacji miejsc hotelowych, biletów lotniczych i innych usług podróżnych dla profesjonalistów.

W bloku lotniczym obok informacji o Turkish Airlines i Air Astana walory portu lotniczego w Modlinie https://modlinairport.pl, przedstawiła Anna Żebrowska-Dreger. Można było poznać dane dotyczące lotów z lotniska w Modlinie oraz zapoznać się z planami rozwoju lotniska.

Spotkanie zakończyło się włoskim poczęstunkiem przygotowanym przez restaurację “Mascara” z Torre San Giovanni.

JLK International; Royal Tulip Warsaw Apartments; Lotnisko Warszawa/Modlin; Turystyczna Organizacja Otwarta; Visit Puglia; Ria Hotels; Lithuanian Tours Italia; Unlimited Travel Sardinia

JLK® INTERNATIONAL specjalizuje się w planowaniu, realizacji, zarządzaniu i promocji wydarzeń w turystyce, wellness, biznesie, modzie i prestiżowych wydarzeniach. Główną misją jest pomaganie firmom w otwieraniu się na nowe rynki, promocja, doradztwo i zarządzanie. Międzynarodowe warsztaty w innowacyjnym formacie, stworzone specjalnie w celu ułatwienia dopasowania kupujących i sprzedających z branży turystycznej. JLK Travel Market® odbywa się w głównych strategicznych globalnych miastach świata, angażując nowe rynki w każdej edycji. odbywa się w głównych strategicznych globalnych miastach świata, angażując nowe rynki w każdej edycji.

Fot: Grzegorz Micuła/Read&Fly Magazine

You may also like

Zostaw komentarz