Linie Lotnicze Wizz Air i firma Maybelline New York ogłosiły współpracę, której punktem kulminacyjnym był pierwszy w historii lot promujący tusz do rzęs Lash Sensational Sky High.
29 maja br. odbył się wyjątkowy lot z Lotniska Chopina w Warszawie do Barcelony z grupą wybranych influencerów oraz zwycięzców przeprowadzonego konkursu w drogeriach Hebe. Do udziału w locie zaproszono twórców, którzy testowali tusz do rzęs na wysokości 30 tys. stóp.
Współpraca Wizz Air z Maybelline New York to dla nas niezwykła okazja, aby połączyć siły z globalnym liderem w branży makijażowej i zaoferować naszym pasażerom wyjątkowe doświadczenie na pokładzie. Wizz Air zawsze dąży do tego aby każda podróż z nami była wyjątkowa i inspirująca. Dzięki wspólnej kampanii możemy dostarczyć pasażerom nie tylko komfort i wysoki poziom usług, ale także możliwość niezwykłych przeżyć – komentuje Sasha Vislaus, managerka ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air
To niezwykłe wydarzenie jest częścią kampanii Wizz Air x Sky High, która ma na celu prezentację i promocję tuszu do rzęs Maybelline Lash Sensational Sky High. Podczas lotu Liniami Lotniczymi Wizz Air do Barcelony, wszyscy pasażerowie mieli możliwość wykonania makijażu tuszem do rzęs Sky High lub skorzystania z pomocy profesjonalnych makijażystek. Na pokładzie czekały na podróżnych niespodzianki i upominki od Wizz Air, Maybelline New York oraz Hebe.


fot: materiały prasowe Wizz Air