Strona główna » Join UP! otworzył pierwszy własny salon sprzedaży

Join UP! otworzył pierwszy własny salon sprzedaży

Grzegorz Micuła
4 minuty czytania

Międzynarodowy touroperator Join UP!, od 3 lat obecny na polskim rynku, otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w Polsce, w warszawskiej Galerii Północnej.

Jest to jeden z kilkunastu salonów, które mają zostać uruchomione w tym roku w Polsce przez tego touroperatora. Join UP! chce być bliżej klientów i mocniej zaistnieć w świadomości konsumentów, którzy jeszcze nie korzystają z jego usług. To element szerszej ekspansji firmy. Po otwarciu własnych salonów w Rydze i Wilnie, firma stawia także na rozwój w Polsce. Własny salon jest wizytówką biura podróży, pokazuje klientom, że firma, która działa stosunkowo niedługo w Polsce, bo od roku 2022, jest wiarygodna i solidna.W nowym salonie Join UP! Polska klienci będą mogli kupić wakacyjne wyjazdy do takich klasycznych kierunków jak Grecja, Hiszpania, Wyspy Kanaryjskie, Egipt, Turcja, Tunezja, Albania, Czarnogóra, Bułgaria czy Cypr, a także egzotyczne kierunki jak Dominikana czy Zanzibar.

Naszym celem jest rozwój całego ekosystemu turystycznego – nie tylko poprzez zwiększenie dostępności oferty, ale także poprzez wzmocnienie współpracy z partnerami. Większa rozpoznawalność Join UP! na rynku generuje wyższy popyt na nasze usługi, co przekłada się na wzrost sprzedaży w każdym kanale – zarówno w salonach, jak i poprzez naszych partnerów w całej Polsce. Nowy salon sprzedaży nie zastępuje tradycyjnych kanałów dystrybucji – wzmacnia je, zwiększając świadomość marki i budując popyt. Zaufanie klientów do touroperatora to korzyść dla całej sieci sprzedaży – niezależnie od tego, czy rezerwacja odbywa się w biurze agencyjnym, przez OTA, online czy w salonie Join UP! – powiedziała Sabina Saikovskaja, Dyrektorka Regionalna Join UP! na Polskę i kraje bałtyckie.

Chcemy być jednym z ważniejszych touroperatorów w Polsce i będziemy robić wszystko, żeby to nie było jedyne otwarcie, tylko żeby w przyszłości pojawiły się również kolejne salony. Lokalizacje kolejnych salonów planowane są w miastach będących portami wylotowymi oferowanymi przez Join UP!, salony znajdować się będą w centrach handlowych – mówi Rafał Kamiński, kierownik ds. rozwoju sprzedaży detalicznej.

Podczas otwarcia Sabina Saikovskaja powiedziała, że 2025 jest dla firmy rokiem rozwoju. Touroperator chce zwiększyć liczbę obsługiwanych klientów w tegorocznym sezonie do 270 tysięcy. Przymierza się też do uruchomienia nowej usługi – kieszonkowego asystenta, który będzie znaczącym wsparciem dla turystów podczas wyjazdów z biurem.

Nowy salon otwarty został w północnej dzielnicy Warszawy po praskiej stronie Wisły, mieszkańcy okolicznych osiedli, mogą podejść, czy podjechać, spytać o ofertę i zakupić ją na miejscu, bez konieczności jazdy do centrum i stania w korkach. W przyszłości firma zamierza otworzyć kolejne punkty także w innych częściach Warszawy, aby zapewnić łatwą dostępność także mieszkańcom innych dzielnic.
Join UP! inwestuje w salony, prowadzone bezpośrednio przez biuro podróży, ale głównym kanałem sprzedaży nadal będzie sieć agencji turystycznych – w całym kraju jej wycieczki oferuje 1700 punktów, w tym największe sieci dystrybucyjne, takie jak wakacje.pl, travelplanet.pl i urlop.pl.

Z okazji otwarcia nowej placówki, Join UP! Polska przygotował dla swoich klientów wyjątkową promocję – kod rabatowy o wartości 200 zł na rezerwację wakacji, do pobrania w salonie w Galerii Północnej, do wykorzystania we wszystkich kanałach sprzedaży i u partnerów marki. Promocja obowiązuje do 26 marca 2025 r., a podróż musi się odbyć do 31 października 2025 roku.


Salon Join UP! na pierwszym piętrze w Galerii Północnej czynny jest codziennie od 9:00 do 21:00

fot: Grzegorz Micuła/Read&Fly Magazine

You may also like

Zostaw komentarz