Strona główna » Nowa kampania Visit Portugal: To nie turystyka. To futurystyka

Nowa kampania Visit Portugal: To nie turystyka. To futurystyka

Grzegorz Micuła
5 minuty czytania

Visit Portugal świętowało Nowy Rok rozpoczynając kampanię To nie turystyka. To futurystyka, która została zaprezentowana w Lizbonie 3 stycznia.

#To nie turystyka. To futurystyka, to motto tej kampanii, która wyznacza 12 noworocznych postanowień dla turysty przyszłości. To 12 haseł, które mają zainspirować ludzi do aktywnego udziału w zmianach, jakich potrzebuje turystyka w Portugalii i na całym świecie.

Celem kampanii Visit Portugal jest zmobilizowanie ludzi do zmiany sposobu
podróżowania. Kampania ta jest zgodna ze Strategią Turystyczną 2027, wytycznymi dla turystyki w Portugalii i jej ambicją, by przewodzić turystyce przyszłości. Wzywa wszystkich do przyłączenia się do Visit Portugal w tej podróży w kierunku bardziej integracyjnej, zrównoważonej i odpowiedzialnej turystyki. Portugalska Strategia Turystyczna 2027 umieszczając zrównoważony rozwój w centrum uwagi, to kamień milowy w polityce turystycznej. Kampania ta wzmacnia i odzwierciedla tę wizję.

Zamek Santa Maria da Feira

W ciągu pierwszych dwunastu dni 2024 roku VisitPortugal zaprezentuje 12 krótkich filmów z następującymi hasłami:

  1. To nie jest brak zaangażowania. To poświęcenie.
  2. To nie wirtualne. To prawdziwe.
  3. To nie nasze. To twoje.
  4. To nie zwyczajne. To wyjątkowe.
  5. To nie globalne. To lokalne.
  6. To nie fala. To ocean.
  7. To nie szarość. To zieleń.
  8. To nie arogancja. To pokora.
  9. To nie modne. To wyznaczające trendy.
  10. To nie zaniedbanie. To sumienność.
  11. To nie pośpiech. To wczucie się.
  12. To nie sztuczne. To ludzkie.

Kampania #To nie jest turystyka. To futurystyka będzie prezentowana na najważniejszych dla Portugalii rynkach, a mianowicie w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych Ameryki i Brazylii.
Według danych zebranych od stycznia do października 2023 r., Portugalia osiągnęła w
turystyce rekordowy wynik 26,3 mln gości (+13,7% w porównaniu do 2022 r.), 68,5 mln
noclegów (+11%) i 22,3 mld euro przychodów (+19,8%). Aby utrzymać ten wzrost, Visit
Portugal pracuje nad zwiększeniem liczby turystów w głębi kraju, zmniejszeniem sezonowości oraz przyspieszeniem transformacji środowiskowej i cyfrowej sektora.

Świadome podróżowanie to nie tylko wybór, to dziedzictwo, które wspólnie budujemy. Dołącz do nas w tej podróży. #To nie (tylko) turystyka, to futurystyka.


Link do filmów https://youtu.be/pH_ex7KTp

O Turismo de Portugal
Podlegające Ministerstwu Gospodarki i Transformacji Cyfrowej, Turismo de Portugal, jest Narodową Organizacją Turystyczną odpowiedzialną za promocję, podnoszenie wartości i stabilność turystyki. Łączy w jednej instytucji wszelkie kompetencje, związane z rozwojem turystyki, od oferty po popyt. Turismo de Portugal współpracuje z innymi instytucjami publicznymi i firmami prywatnymi w kraju i za granicą. Organizacja jest zaangażowana we
wzmacnianie rozwoju turystyki, jako jednego z filarów wzrostu portugalskiej gospodarki.
Informacje: turismodeportugal.pt

fot: Grzegorz Micuła/Read&Fly Magazine

You may also like

Zostaw komentarz