ITAKA podpisała umowę touroperatorską z Disneyland Paris pogłębiającą i poszerzającą ofertę kierowaną do rodzin z dziećmi. Umowa dotyczy 6 rynków – krajów tj.: Polska, Czechy, Słowacja, Estonia, Litwa i Łotwa.
Oferta Disneyland Paris będzie dostępna w najbardziej różnorodnej formie dynamicznych pakietów, oferowanych przez ITAKA SMART. Następnie będzie dołączona oferta z dojazdem własnym. Już dzisiaj, oprócz ofert SMART, można kupić 3 wycieczki do Paryża zawierające wizytę w parku rozrywki Disneyland Paris.
Po niewątpliwym sukcesie współpracy pomiędzy naszą firmą a Energylandią, zdecydowaliśmy się jeszcze bardziej rozwijać ofertę kierowaną do najmłodszych turystów i ich rodziców. Co ważne, będziemy dalej rozwijać oferty łączące wypoczynek z atrakcjami dla najmłodszych. W tym roku partnerstwo z Disneyland Paris ma dodatkowy wymiar, związany z Olimpiadą, organizowaną w Paryżu i patronatem, którym objęła ITAKA polskich olimpijczyków – mówi Piotr Henicz, wiceprezes prezes zarządu ITAKA HOLDINGS.
Dzięki zawarciu strategicznego partnerstwa z Disneyland Paris, Itaka stała się jedynym graczem na w/w rynkach posiadających ten rodzaj kontraktu. To kolejne partnerstwo strategiczne opolskiego holdingu i kolejna umowa pogłębiająca i poszerzająca ofertę, kierowaną do rodzin z dziećmi.
Strategiczne partnerstwo Itaki i Disneyland Paris dotyczy nie tylko organizacji imprez turystycznych. W planach są także działania szkoleniowe i marketingowe, również w mediach własnych Disneya.
Zarówno podpisanie umowy jak i plany rozwojowe, które wspólnie przygotowaliśmy są dla nas wydarzeniem o dużym znaczeniu. Cieszymy się, że mamy w tym rejonie Europy tak silnego, stabilnego i rozpoznawalnego, dużego partnera jakim jest ITAKA. Współpraca nie będzie opierać się tylko na naszym produkcie i sieci sprzedaży ITAKI. Wspólne plany będą obejmować również szkolenia, webinary, czy inne działania marketingowe – informuje Joanna Olech, reprezentująca Disneyland Paris w krajach nordyckich i CEE.
To był długi rok przygotowań do sprzedaży oferty, która kojarzy się z radością, magią a dla rodzica z chwilami spędzonymi z dzieckiem z zachwytem oglądającym bajkowy świat Disneya. Rozpoczęliśmy od sprzedaży 6 tematycznych hoteli Disneya, zlokalizowanych tuż przy parku. Lada dzień pojawi się opcja dojazdu własnego do Disney’s Davy Crockett Ranch oraz hotele partnerskie, zlokalizowane w pobliżu Disneylandu. Najbardziej istotny jest jednak fakt, że wszyscy nasi klienci kupują kompleksowy pakiet, zawierający: przelot, transfer, zakwaterowanie i bilety wstępu do kompleksu parków Disneya, z dodatkową godziną przed otwarciem parku dla klientów hoteli Disneya, w relacji – jeden nocleg na dwa dni wstępu do parku – mówi Marcin Kołodziejczyk, dyrektor ITAKA SMART – departamentu dynamicznego pakietowania.
fot: Ewa Ploplis