Agnieszka Puszczewicz, dotychczasowa dyrektor chorwackiego ośrodka promocji w Warszawie, stanęła na czele butikowej firmy specjalizującej się w travel consultingu – The Grey Lab by Agnieszka Puszczewicz.
Nowy projekt opiera się na jej imponującym doświadczeniu w turystyce, public relations oraz marketingu. Agnieszka Puszczewicz dotychczas z sukcesami kierowała działaniami chorwackiego ośrodka promocji, a za jej kadencji liczba Polaków, którzy zdecydowali się na wypoczynek w Chorwacji, osiągała rekordowe wyniki. 20 września 2022 roku Chorwacja odnotowała magiczną liczbę 1 mln gości z Polski. Mimo trudnego dla turystyki czasu kierująca chorwackim ośrodkiem specjalistka rynku turystycznego wypracowała dla Chorwacji rezultaty lepsze o 8 proc. niż w rekordowym 2019 roku i ponad 4 proc. lepsze niż w 2021 roku.
Marka The Gray Lab jest butikową agencją zajmującą się konsultingiem podróży. Jej szeroka oferta skierowana jest do wszystkich podmiotów z branży turystycznej, które szukają doświadczonego partnera z praktyczną znajomością sektora turystyki, kontaktami biznesowymi oraz kreatywnym podejściem do PR-u i marketingu.
The Gray Lab by Agnieszka Puszczewicz to butikowa agencja, która oferuje nowoczesne i elastyczne podejście do public relations oraz usług marketingowych dla Narodowych Organizacji Turystycznych (NTO), Organizacji Zarządzania Destynacjami (DMO), Firm Zarządzających Destynacjami (DMC), sieci hotelowych oraz innych podmiotów z branży turystycznej. Moi Klienci mogą oczekiwać indywidualnego podejścia, inteligentnych rozwiązań z proaktywnym planowaniem, wdrażaniem i finalizacją kampanii zgodnie z oczekiwaniami. W dalszym ciągu chcę również wspierać swoimi działaniami Chorwację, bo ta zajmuje naprawdę ważne miejsce w mojej pracy i życiu – powiedziała w rozmowie z Read&Fly Magazine Agnieszka Puszczewicz.