Strona główna » „ChatSkiPT” – przewrotny pomysł na promocję zimowych atrakcji Austrii

„ChatSkiPT” – przewrotny pomysł na promocję zimowych atrakcji Austrii

Magdalena Pinkwart
3 minuty czytania

„ChatSkiPT” to pierwsza austriacka „AI” – „Autentyczna inteligencja”. Na pytania będą odpowiadać prawdziwi austriaccy instruktorzy narciarscy, którzy przedstawią turystom atrakcje zimowej Austrii i podpowiedzą, gdzie najlepiej wybrać się na urlop.

Na „ChatSkiPT” autentyczni instruktorzy narciarstwa na żywo odpowiadają pytania dotyczące zimowego urlopu w Austrii. Dzięki swojemu typowo austriackiemu humorowi i dogłębnej wiedzy są niezastąpionym źródłem wiedzy o atrakcjach zimowej Austrii. Na stronie ChatSkiPT.com czat dostępny będzie od 17 stycznia 2024 roku.

Sztuczna inteligencja (AI – Artificial Intelligence) wkracza do większości dziedzin życia, AI wykorzystuje się także do planowania urlopu. Wprawdzie narzędzia takie jak ChatGPT mogą dostarczyć cennych wskazówek i informacji, ale AI nie dysponuje typowo austriackim poczuciem humoru. Ciągle istnieje również ryzyko nieprawidłowych odpowiedzi i nienajlepszych rekomendacji. A ponieważ urlop w Austrii kojarzy się z autentycznymi przeżyciami, Österreich Werbung w ramach nowej kampanii marketingowej opiera się na „AI – autentycznej inteligencji” – wiedzy i uroku prawdziwych austriackich instruktorów narciarstwa – zamiast na „AI – sztucznej inteligencji”.

ChatSkiPT odpowie na pytania

Zimowy urlop w Austrii to nie tylko najnowocześniejsza infrastruktura narciarska z ponad 23 000 hektarami stoków narciarskich i ponad 2600 wyciągami narciarskimi.To, co czyni urlop w Austrii wyjątkowym, to autentyczne doświadczenia i osobiste kontakty. Rozmowy z miejscowymi mieszkańcami, gospodarzami i instruktorami narciarstwa. W Österreich Werbung jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do nowych technologii i otwarci na możliwości i umiejętności sztucznej inteligencji. Dzięki ChatSkiPT nadal chcemy jednak przypomnieć, że w istocie chodzi o ludzi i że sztuczna inteligencja nie może, przynajmniej w tej chwili, zastąpić austriackiego uroku – mówi dyrektor zarządzająca Österreich Werbung, Astrid Steharnig-Staudinger.

Na stronie www.chatskipt.com odwiedzający wpisują swoje pytania w oknie czatu, analogicznie do ChatGPT. Jednak zamiast AI odpowiedzi udziela 15 instruktorów narciarstwa z austriackich regionów narciarskich. Eksperci przekazują specjalistyczną wiedzę na temat narciarstwa, podpowiadają, jak cieszyć się austriacką zimą i dzielą się dobrymi radami.

Czat będzie dostępy od środy 17 stycznia 2024 r. do soboty 20 stycznia 2024 roku w ustalonych oknach czasowych. Czat jest dostępny w języku niemieckim, angielskim i holenderskim. Harmonogram można znaleźć na stronie internetowej.

Dzięki ChatSkiPT, poza naszymi regularnymi kampaniami na 12 najważniejszych dla Austrii rynkach zagranicznych, dodatkowo kierujemy uwagę na zimową Austrię.W sezonie zimowym 2022/23 miłośnicy sportów zimowych w Austrii wygenerowali obroty o wartości 12,6 miliarda euro, co odpowiada bezpośredniej i pośredniej wartości dodanej wynoszącej 6,7 miliarda euro. Zima w Austrii ma kluczowe znaczenie dla sukcesu gospodarczego naszego kraju i cieszę się, że jako Österreich Werbung możemy wnieść nasz wkład w postaci nowoczesnej, skutecznej komunikacji – uważa Astrid Steharnig-Staudinger.

You may also like

Zostaw komentarz