Grecja to ciekawy i piękny kraj chętnie odwiedzany przez polskich turystów. Ze względu na rosnący potencjał polskiego rynku, grecka branża turystyczna przyjeżdża do nas prezentować swoją ofertę.
26 marca 2024 w warszawskim hotelu Polonia Palace odbyło się spotkanie promocyjne
organizowane przez Choose Greece oraz agencję Travel Advance. Po udanym zeszłorocznym evencie Choose Crete, przedstawiciele branży turystycznej Grecji powrócili do Polski w szerszym gronie, aby promować nie tylko Kretę, ale także inne regiony Grecji. W wydarzeniu wzięło udział 50 touroperatorów i dziennikarzy polskiej branży turystycznej.
Program wydarzenia obejmował spotkania B2B z przedstawicielami branży greckiej z Krety, Volos, spotkania z greckimi DMC oraz gestorami greckich hoteli. Partnerami wydarzenia były Polskie Linie Lotnicze LOT oraz firma ubezpieczeniowa Hanse Merkur.
Spotkanie uświetniła obecność ambasadorka Republiki Greckiej w Polsce Jej Ekscelencja Niki Kamba, która przywitała gości i podziękowała za dotychczasową współpracę na rzecz promocji kraju. Greccy partnerzy mieli również szansę zaprezentowania różnorodnej oferty Grecji, w tym turystyki aktywnej, kulinarnej i wypoczynkowej. Podczas wydarzenia przedstawiciele LOT-u ogłosili również wznowienie bezpośrednich połączeń na trasie Warszawa – Ateny. Loty będą odbywać się codziennie od kwietnia.
Na koniec wieczoru,goście mieli szanse również zasmakować tradycyjnych greckich potraw, deserów oraz wina.
W ostatnich latach systematycznie odnotowuje się wzrost przyjazdów polskich turystów do Grecji, co czyni Polskę jednym z ważniejszych rynków źródłowych. Wznowienie
bezpośrednich połączeń ofertowanych przez Polskie Linie Lotnicze LOT to kolejny ważny krok do zwiększenia ruchu turystycznego na tym kierunku.
Zdjęcia Travel Advance
Travel Advance to międzynarodowa agencja zajmująca się promocją kierunków w Europie Środkowo-Wschodniej. Oferuje usługi z zakresu public relations, rozwiązań marketingu cyfrowego, relacji handlowych z branży turystycznej, zarządzania mediami społecznościowymi, wydarzeniami online i offline, badaniami rynku oraz doradztwem strategicznym.
zdjęcie Grzegorz Micuła read&fly