Strona główna » Letnia edycja Meet the Bidder

Letnia edycja Meet the Bidder

Alicja Micuła
5 minuty czytania

W połowie czerwca firma Travel Bidder zorganizowała letnią, butikową edycję MEET THE BIDDER SMART FAIRS w niedawno otwartym hotelu VERTE Autograph Collection by Marriott Bonvoy na warszawskiej Starówce.

MTB odbyło się po raz 33, ale pierwszy raz dedykowane było branży wyjazdów luksusowych i szytych na miarę.

Pięć dni atrakcji

Większość z 41 wystawców Meet the Bidder wzięło udział w wydarzeniu zarówno 14. jak i 15. czerwca 2023. Po raz pierwszy organizatorzy zaproponowali możliwość wyboru dnia spotkań lub uczestnictwo w całym wydarzeniu. Organizatorzy zapewnili dużą liczbę atrakcji towarzyszących i dodatkowych jak np.: Travel Experience Invitations Game, czyli grę dla kupujących, w której można było zdobyć wiele atrakcyjnych nagród oferowanych przez wystawców Travel Bidder.

Na konferencji prasowej Prezes Travel Bidder Cezary Wilemajtys przedstawił najnowszy projekt firmy dla branży MICE planowany na 21 listopada 2023 r. – czyli konferencję MISF 2023 – Meeting Industry Sustainability Forum 2023, ESG: Congress & Business Travel.

Poza spotkaniami zagraniczni uczestnicy mieli zorganizowane zwiedzanie Starego Miasta z anglojęzycznym przewodnikiem i koncerty chopinowskie w pobliskim Chopin Point oraz kolację networkingową z muzyką na żywo i doskonałymi daniami z winami i ponczem w stylowej Restauracji Enoteka przy Rynku Nowego Miasta.

Uczestnicy i program

W wydarzeniu wzięło udział szerokie spektrum Wystawców: od DMC z Seszeli, Kuby, Ameryki Południowej, czy też Albanii, Hiszpanii, Szkocji i Cypru – z nowym otwieranym 10 lipca koło Limassol wielkim hotelem City of Dreams Mediterean, z największym na wyspie centrum kongresowym oraz kasynem. Obecni byli również przedstawiciele hoteli w Polsce i za granicą np. Hôtels Barrière we Francji, Melia w Hiszpanii, Gloria w Turcji, Galaxia na Bliskim Wschodzie, Iberostars na Kubie, przedstawiciele biur promocji regionów np. Korea Tourism Organisation, organizatorzy rejsów – Royal Caribbean Polska oraz linie lotnicze: Qatar Airlines, KLM, Air France, LOT.

Strategicznym partnerem był Visit Hungary, obecni też byli liczni wystawcy z Węgier: Budapest Convention Bureau, Kompas DMC, Ensana Hotels, Hotel Spirit, NaturMed Hotel Carbona, Hotel Kozmo oraz UP Hotel. Polskę reprezentowały hotele: NOBU, Narvil, Saski Curio by Hilton w Krakowie, Pałac Romantyczny oraz Hotele Radisson.

Zagraniczni wystawcy, którzy przyjechali do Polski na zaproszenie Travel Biddera, aby wziąć udział w dwóch dniach intensywnych spotkań B2B podczas Meet the Bidder, mieli swój program, który obejmował m.in.: uczestnictwo w konferencji Meetings Week wraz z inspekcją Airport Hotel Okęcie, kolację powitalną na Rynku Starego Miasta, kolację pożegnalną, wizytę w hotelu Mariott Warsaw, połączoną z toastem szampanem na 40. piętrze w hotelowym drink-barze Panorama o zachodzie słońca. Większość z uczestników wzięła też udział w wyjeździe pociągiem Pendolino na dwa dni do Krakowa nazwanym: Post Tour “ROMANTIC CRACOW”, z takimi atrakcjami jak: zwiedzanie Starego Miasta, Kazimierza i Wawelu oraz Willi Decjusza wraz z rejsem gondolą po Wiśle z AQUA FUN o zachodzie słońca, nocleg w hotelu Saski Curio by Hilton blisko Rynku Starego Miasta, wizyta w ICE Kraków – atrakcja szczególnie dla organizatorów MICE, lunch i poznanie potencjału sąsiadującego z centrum kongresowym Park Inn by Radisson Kraków, wizyta w Bachleda Hotel oraz zwiedzanie hotelu Stradom House Autograph Collection Kraków. Uczestnicy z Warszawy i z innych miast Polski mieli dedykowany im program dofinansowania. Organizatorzy, którzy podobnie jak podczas wiosennej edycji oferowali przejazd taxi, zwrot lub dofinansowanie kosztów dojazdu z dalszych miejsc w Polsce, zamierzają kontynuować tę praktykę w przyszłości.

Partnerzy wydarzenia

Partnerami wydarzenia było: VISIT HUNGARY https://visithungary.com/pl oraz Mazovia Convention Bureau https://www.mrot.pl/, partnerami stowarzyszeniowymi: Site Poland, SOIT oraz SBE, zaś patronami medialnymi: Think MICE, Wasza Turystyka, Rynek Turystyczny, nowa turystyka.pl, Business Traveller, MICE Poland, Świat Podróże Kultura, Travel Compass, Read&Fly, ALL Inclusive Magazine i TTG, zaś międzynarodowymi patronami medialnymi: MICE&Tourism; TOURISM around the world e-magazine oraz EVINTRA.

fot: Meet the Bidder i Grzegorz Micuła Read&Fly Magazine

You may also like

Zostaw komentarz