Strona główna » MEET THE BIDDER Spring Edition 2024

MEET THE BIDDER Spring Edition 2024

Grzegorz Micuła
3 minuty czytania

MEET THE BIDDER Spring Edition 2024, jako 35 edycja w historii zgromadziła 40 Wystawców z całego świata. Targi odwiedziło 70 menedżerów turystyki wyjazdowej z Polski. Węgrzy jako VISIT HUNGARY powrócili z tytułem DESTINATION PARTNER.

MEET THE BIDDER Spring Edition odbył się 20 marca 2024 w hotelu Arche Krakowska
w Warszawie, który po raz kolejny był Partnerem wydarzenia. Wśród wystawców przybyłych z całego świata, byli w szczególności profesjonalni usługodawcy specjalizujący się w segmentach MICE i SUSTAINABILITY.
W wydarzeniu wzięli przedstawiciele takich kierunków jak: Albania, Austria, Bułgaria, Brazylia, Cypr, Estonia, Grecja, Hiszpania, Francja, Indie, Izrael, Jordania, Kambodża, Korea Południowa, Kuba, Laos, Mauritius, Malezja, Mjanma, Niemcy, Oman, Portugalia, USA, Singapur, Sri Lanka, Słowenia, Szwajcaria, Tajlandia, Turcja, Wietnam, Węgry, Włochy, Zjednoczone Emiraty Arabskie.

STREFA PREMIUM
Wśród Wystawców MEET THE BIDDER Spring Edition w Strefie Premium znalazło się czterech, którzy witali Uczestników przy PREMIUM DECK: Destination Partner: Visit Hungary, Host Hotel Partner: ARCHE Hotel Krakowska, DMC VAS GROUP z ofertą na Bałkany z Albanią na czele i z ofertą na Austrię, oraz Solmelia Hotels International z Bułgarii
Dostali oni możliwość promocji przy większych stołach, których tło stanowiła specjalna, podświetlana ścianka reklamowa z indywidualnym brandingiem. Reprezentanci Premium mieli też większą liczbę gwarantowanych spotkań i możliwość udziału dwóch osób oraz prezentacji krótkiego filmu reklamowego na forum.
Meet the Bidder skierowany jest do przedstawicieli branży turystycznej, a w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, luksusowych i biznesowych. Obecni też byli planerzy z agencji eventowych i organizatorzy wyjazdów szytych na miarę. Podczas rund spotkaniowych w ciągu całego dnia uczestnicy odbyli tego dnia ponad 650 spotkań!

Na konferencji prasowej podsumowującej wydarzenie MISF i przedstawiającej projekt Green Transformation Book (osiągnięcia firm w ramach ESG i Sustainability z udziałem przedstawicieli ambasad, Biur Promocji Regionów, mediów. Obecni też byli hotelarze i przedstawiciele linii lotniczych.

Dla wielu wystawców udział w Meet the Bidderze wiąże się z pierwszą wizytą w Polsce. Jeśli byli już wcześniej w naszym kraju, często nie mieli czasu na jego poznanie, dlatego organizatorzy umożliwili im zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem. Chętni Wystawcy skorzystali z zaproszenia na spacer po Łazienkach Królewskich połączonych ze zwiedzaniem Starego Miasta.
Partnerami wydarzenia byli: Destination Partner – VISIT HUNGARY https://visithungary.com/pl oraz Host Hotel Partner – ARCHE Hotel Krakowska https://www.archehotelkrakowska.pl/
Partnerzy Medialni: THINK MICE, waszaturystyka.pl, Rynek Turystyczny, @nowaturystyka.pl, Business Traveller Poland, MICE Poland, Świat Podróże Kultura, TravelCompass, All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach, TTG Polska, Read&Fly. Międzynarodowymi Patronami Medialnymi byli: MICE and TOURISM Around the World
e-magazine oraz Evintra.

Zdjęcia Grzegorz Micuła read&fly

You may also like

Zostaw komentarz