29 października w warszawskim Hotelu Sheraton Grand odbyła się jubileuszowa, 40. edycja Meet the Bidder – Autumn Jubilee 2025, która zgromadziła licznych przedstawicieli branży MICE z Polski i ze świata. W wydarzeniu wzięło udział 44 wystawców z blisko 30 destynacji oraz niemal 70 polskich i zagranicznych kupujących. Nie zabrakło także gości specjalnych, którzy towarzyszyli uczestnikom w świętowaniu tej wyjątkowej okazji.
Spotkanie rozpoczęło się porannym panelem dyskusyjnym z ekspertami oraz prezentacją poświęconą polskiemu rynkowi MICE, dzięki czemu zagraniczni wystawcy mogli lepiej poznać jego specyfikę i potencjał. Następnie sala balowa Sheraton Grand Warsaw wypełniła się rozmowami biznesowymi, podczas których uczestnicy mieli okazję nawiązać nowe kontakty i zaplanować przyszłe współprace.
Trzy firmy zaprezentowały swoje usługi w ramach pakietu premium: Costa Cruises, bułgarskie uzdrowisko Sts. Constantine and Helena oraz GO Vilnius.
Podczas części popołudniowej nagrodzono najbardziej aktywnych kupujących – zaproszeniami i upominkami od wystawców-fundatorów. Następnie organizatorzy odwrócili role, wręczając statuetki w uznaniu dla zaufanych, wieloletnich partnerów Meet the Bidder.
Wśród nagrodzonych w trzech kategoriach – Buyer, Exhibitor i Partner – znaleźli się: PLL LOT, Arch Hotel Krakowska, Cashel Travel, Chorwacja Wspólnota Turystyczna (Przedstawicielstwo w Polsce), IncentiveApp, Travel Reps, MICE Expert, Polhotrep oraz Travelmediate.
Nie mogło zabraknąć urodzinowego toastu i tortu, a wieczór uświetniła artystyczna niespodzianka w formie występu muzycznego. Niektórzy goście dali się porwać na parkiet, a dla tych, którzy woleli inne formy relaksu, przygotowano dodatkowe atrakcje: możliwość zagrania w mini golfa oraz degustację win zapewnioną przez Hiszpania de Luxe i hotele Dunas oraz Jardin Tecina.
Kolejnego dnia wystawcy i hosted buyers mieli okazję poznać uroki Warszawy podczas zwiedzania z przewodnikiem. Uczestnicy odwiedzili Muzeum Fryderyka Chopina, gdzie dowiedzieli się więcej o życiu kompozytora, a następnie spacerowali po Starym Mieście, poznając jego historię. Nie zabrakło degustacji polskich pierogów.

zdjęcia Meet the Bidder