Strona główna » 1500 spotkań branżowych podczas Meet the Bidder Grand Edition

1500 spotkań branżowych podczas Meet the Bidder Grand Edition

Grzegorz Micuła
6 minuty czytania

Meet the Bidder Grand Edition w Warszawie w rozszerzonej, 3 dniowej formule, zebrał ponad 100 wystawców z całego świata, których podczas jednego dnia odwiedziło ponad 100 menedżerów turystyki wyjazdowej z Polski i z Europy.

Meet the Bidder skierowany do przedstawicieli branży turystycznej, a w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, luksusowych i biznesowych. Event rozpoczął się 22 listopada powitalnym drinkiem w Arche Hotel Krakowska w Warszawie, który był Partnerem tego wydarzenia. Następnego dnia 23 listopada 2022 rozpoczęła się oficjalnie 31. edycja wydarzenia.  

Spotkania zgromadziły ponad 100 wystawców z całego świata oferujących usługi w ponad 60 krajach. Podobnie jak w poprzednich edycjach przyjechali przedstawiciele krajów europejskich jak np.: Hiszpania, Malta, Cypr, Grecja, Włochy czy Słowenia. Nie zabrakło także Szwecji, Czarnogóry, Bułgarii, Holandii, Estonii i Litwy. Popularnością cieszyły się także stoiska reprezentantów mniej oczywistych, egzotycznych kierunków jak: Liban, Wyspy Owcze, Kostaryka, Jamajka, Aruba, Indie, Malediwy, Singapur, RPA, Etiopia.

meet the bidder

W ramach programu Hosted Bidder organizatorzy zaprosili zagranicznych gości z Turcji, Węgier, Czech, Łotwy, Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii, Danii oraz Indii. Frekwencja gości z Polski na wydarzeniu dopisała i podczas 16 rund uczestnicy odbyli ponad 1500 spotkań tego dnia.

Targom Meet the Bidder w nowej odsłonie towarzyszyły wydarzenia wieczorne: Tea Time Networking była to okazja by wypić kieliszek wina czy kawę, podzielić cię wrażeniami z wydarzenia, poznać osoby, z którymi wcześniej nie było okazji porozmawiać lub spotkać starych dobrych znajomych. Podczas T-Rex – Travel Experience Expert Night można było zdobyć wiele atrakcyjnych– zaproszeń do podróży  ufundowanych przez Wystawców w kategoriach: Let’s Taste – smakołyki z wybranych destynacji np. wina z winnic Gruzji, Mołdawii, Turcji; Let’s Enjoy – unikalne przeżycia np. wstęp do „Scentopi” w Singapurze; Let’s Stay – atrakcyjne pobyty w hotelach, lodge i resortach np. 5 nocy w Beachcomber na Mauritiusie czy w Bahia Principe na Dominikanie; Let’s Fly – bilety lotnicze ufundowane przez LOT i Emirates.

meet the bidder warszawa

Podczas T-Rex organizatorzy docenili długoletnie wsparcie Partnerów Stowarzyszeniowych targów. Statuetki Travel Experience Expert odebrały:

  • SITE Poland – Grażyna Grot-Duziak – Prezes SITE Poland
  • SOIT – Olga Krzemińska-Zasadzka – Prezes SOIT

Organizatorzy wyłonili również najlepszych wystawców. Nagrodzeni zostali:

  • Kategoria Hotel – Cavalieri Art Hotel – Franklin Azzopardi
  • Kategoria DMC-  Rigo Malta DMC by Oswald Arrigo – Simon Arrigo
  • Kategoria Convention Bureau – Singapore Exhibition & Convention Bureau – Cedric Zhou
  • Kategoria Open – Visit Ras Al Khaimah – Paulina Kossakowska

Dla wielu uczestników Meet the Bidder wiąże się z pierwszą wizytą w Polsce. Dlatego organizatorzy umożliwili im aż trzy możliwości zwiedzania w kolejnym dniu po evencie: dwudniowy wyjazd do Krakowa, wycieczkę do Suntago – wodnego Parku rozrywki, oraz zwiedzanie Warszawy z przewodnikiem.

PARTNERZY I PATRONI WYDARZENIA: Partnerami wydarzenia byli: 

Partner hotelowy: Arche Hotel Krakowska

Partner technologiczny: MEETING15

Partnerzy Stowarzyszeniowymi: SITE Poland, SOIT, Stowarzyszenie Branży Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland

Partnerami Medialnymi są: THINK MICE, waszaturystyka.pl, Rynek Turystyczny, @nowaturystyka.pl, Business Traveller Poland, MICE Poland, Świat Podróże Kultura, TravelCompass, All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach, TTG Polska

Międzynarodowymi Patronami Medialnymi są: MICE and TOURISM Around the World e-magazine oraz Evintra.

fot: Grzegorz Micuła/ Read&Fly Magazine

You may also like

Zostaw komentarz